Dark day

Gud va mörkt det har varit idag?! Inge sol alls! Jag som tänkte fota, går ju inte när det är så mörkt hela dagen...
Idag hade jag som vanligt på torsdagar bara lektioner i 2h så efter det åkte vi ner på stan och kollade runt lite innan vi käkade lunch på Kina. När jag kom hem jag ba eh vad ska jag göra nu då? Haha sen dess har vi bara kollat serier, typ Mistresses som är gjord av Gossip Girl-skaparna. Bra tjejserie faktiskt! Har ni sett Devious Maids btw? Skaparna av Desperate har gjort den och den va awesome verkligen, se den tjejer om ni missat den!
Igår var det helt tvärsom, stressigt och jag hade fullt upp! Fick reda på religionsprovet vilket gick asbra, skrev ett filosofiprov som gick förvånansvärt bra, och skickade in hela svenskauppsatsen. Mycket på bara några timmar haha så huvudet var crazy. När jag kom hem hade Adam jobbat i 10h så både va trötta vilket resulterade i att vi sov i över en timme innan träningen haha. Halv 8 körde vi cirkelträning som vanligt där vi gjorde extramycket styrka mot vad vi brukar, inte så mycket kondition. Men det var kul. Nu ska vi snart käka tacos, pöss! 

Kommentarer
Anonym skrev

Hej! Bra tips! :) Går Mistresses Devious Maids på TV eller laddar du hem dem? Tycker det är jobbigt o ladda ner, speciellt om det e avnitt för avsnitt.. :/

Svar: Hej! Jag laddar hem avsnitt för avsnitt :) Men Mistresses går på 3an vet jag och Devious Maids på kanal 5. Du kan ju gå in på dom sidorna så kanske du kan kolla om man kan se allt där! :)
Lisa Lodin

2013-11-07 | 20:31:26
Anonym skrev

Ah ja det kan jag göra :) Gillade iaf desperate housewives + gossip girl, har mistresses o devious maids samma koncept liknande historia? Eller vad handlar de om?? :P

Svar: Mistresses handlar om typ kvinnor och deras förhållanden som är väldigt olika, vissa är otrogna och vissa blir otrogna mot osv haha. Har bara sett typ 6 avsnitt så de är det jag vet.
Devious maids handlar om latinokvinnof som är hushållerskor åt rika familjer och det sker ett mord i första avsnittet på en av hushållerskorna. Så dom försöker få reda på vad som hände med hjälp är dom rika familjerna typ osvosv :)
Lisa Lodin

2013-11-08 | 11:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback