New day new week

Idag körde vi boxning på cirkelträningen vilket innebär: uppvärmning (vilket är ca 4 låtar), sen 1 varv på de 17 styrke/konditions-stationerna med 1 min på varje och sedan kör vi boxning där vi idag gjorde cirkeln (med olika slag) och sedan ruscher med boxningsslag på ena kortsidan. SVÅRT att förklara med så går det till iaf i 1h och 30min innan vi till sist pustar ut och stretchar!
Idag fick jag jobba extra mycket för att min boxningspartner vilket var min gamla bildlärare haha, hade ont i handen så han hade bara mitsar så jag fick boxas hela tiden. Jag körde alltså 2 varv på cirkeln (1 varv är 6st olika slag som krokar uppercuts osv på en hel låt) och sedan ruscherna 2 gånger. Mitt hjärta fick jobba som faan och det var länge sen så det va jättekul faktiskt :D
Aa sen så har jag ju inte skrivit om min träning i måndags och onsdags men ni veet att jag tränar då haha. Men vi körde helt enkelt cirkelträning med uppvärmning, 2 varv på stationerna och sedan en konditionsövning i slutet innan stretch då. GÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback