Practicing

Idag körde jag till Borlänge, till Ikea och mina kusiner. Gick jättebra och det var kul att köra länge, förutom att man spänner sig lite hela tiden så man var stel när man kom hem haha..
Tänkte ba skriva en grej, att jag tänkt på att kanske byta blogg-plattform, kanske till Glossfashion.com. Dom vill ta in min blogg dit men jag har inte bestämt mig än... Designen blir inte riktigt som jag vill då och inläggen följer inte med så vi får se. Men återkommer i tid om det när jag bestämt mig haha ;) Isånnafall skulle den heta typ: glossfashion.com/lisamarialinnea, vilket blir aslångt och konstigt men aja, får se;P
Nu har jag faktiskt nyss filmat lite, så det kommer nog upp en video här imorn tror jag. Nu ska jag och Adam hem till honom och laga tacos och äta chips och dipp och cola<33 absolut bästa kvällen
Här är såklart massa bilder på stora tjejen Evelina, trollungen Agnes och vuxna mig haha, PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback