10 oktober

Whaaat? 10 oktober already?? Snart kommer snön och kylan. Döda mig.
Idag har jag haft prov, som gick bra, mitt första denna termin haha sjukt skön linje jag går<3 Har inte ens gjort en uppsats än heller haha. Det enda dryga vi gjort är typ att läsa ut en bok men den va asbra så det va ju niiice haha.
Jag har iaf nyss varit och tränat, haft ett pass istället för Irene som brukar ha dans men som inte kunde ha det idag. VI körde box och styrka vilket va jättekul och vi va faktiskt många som kom! DOCK så blir jag bara sjukare och sjukare så jag pallar inte att inte träna så jag gör det ändå vilket resulterat i att min hals BRINNER. Good work Liza. AJA jag har iallafall kul, det är det som räknas höhö.
Andra grejor: vill äta cheese & onion chips och vitlöksdipp, ska beställa maskeradgrej, jag ska ha kul i helgen, vill ha en hundvalp nu, ska på utbildning i Uppsala nästa helg. vill bli FRISK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback