Bra lördag

Idag är det lördag vilket innebar en låång sovmorgon. Visst, jag vaknar alltid senast 9 men det är såå skönt att få ligga kvar till typ 1 och bara somna om flera gånger haha.
Nu ska jag äta middag med familjen och sen ska tjejerna till Lisa för att kolla Så mycket bättre och sen bada tunna. MYS. Tar med mig kameran faktiskt så kanske blir någon bild här sen.
 
Idag kände jag faktiskt för att dra ut och springa och få lite frisk luft! Sprang 4km intervaller med typ gå, springa, gå, kuta, gå, kuta, gå, springa, osv. Blev rätt intensivt då jag körde ca 10-20m gång varje gång. Det kändes bra att få springa av sig lite :D SÅHÄR trött ska man va när man kommer hem, annars är man inte klar ;)

Kommentarer
Fanny skrev

Det är verkligen så jävla skönt att få springa av sig alltså! :D

Svar: Verkligen! :D
Lisa Lodin

2013-10-27 | 17:34:10
Blogg: http://fannykarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback