So I can shake you

Tänkte göra ett sånt där onödigt inlägg där jag bara skriver av mig om vad jag gjort och ska göra haha. Så ni kan sluta läsa här. Nerå läs om ni vill. Kom nyss hem från domarhagen där bl.a Korpen haft inspirationsdag. Nu ska jag snart äta och ikväll är det pass igen!
Jag sitter och letar bilder till min fotovägg som jag ska göra på mitt rum! Jättesvårt att veta hur många jag ska beställa och om jag ska redigera om alla till ungefär lika eller bara ha dom som dom är osv... Ska ta ner min stora tavla och tejpa upp bilder istället haha, får väl se hur det slutar!
Imorgon kanske jag och Adam ska till Ikea och sen ska jag umgås med min Lisa. Igår va jag hos Lovisa och sen övningskörde jag ett tag. Men på fredag är det MASKERAD wehoo, ska bli askul! Sen på lördag ska vi fira min lilla storasyster Johanna som fyller 30, så jäävla gammalt!! Näärå skämta syrran du kommer alltid behöva ha med dig leget till krogen iaf så haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback