With the scarf


 
Jag beklagar dagens bilder. Verkligen inte bra, och inte heller skarpa, så förlåt haha.
Något jag kan skylla på är faktiskt: att när jag redigerar dom osv på datorn så är det jättebra kvalite på dom, men så fort jag lägger upp dom på bloggen så blir dom oskarpa och pixliga... Har googlat och sett att man ska förminska dom till 800px som är bredden på bilderna jag har här på bloggen, så jag gjorde det nu. Vart kanske liite bättre men ändå jättestor skillnad mot datorn:( Så tråkigt, blogg.se kastar ju bort kvaliten helt.. AJA nu vet ni iallafall, sorry! Har även lagt på extra skärpa på dessa. Har ni tips eller förslag så är dom varmt välkomna! :)

Kommentarer
Brassen skrev

Byt bloggsida! :)

Svar: Ja fast då blir det drygt med designen och man tappar sp mycket lösaredå:/
Lisa Lodin

2013-10-16 | 09:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback