Nya album

Förra veckan kom äntligen Aviciis nya album och Rihannas senaste ut på Spotify!
Aviciis album True tycker jag är riktigt bra och när man lyssnat igenom alla låtar några gånger så är alla bra faktiskt. Kommer ihåg när jag hörde Hey Brother i somras och blev besatt, fortfarande inte tröttnat och den är lätt topp 3 på hans album tycker jag. En annan låt som är sjukt bra på Aviciis är Addicted to you, den blir bara bättre och bättre.
Rihannas Unapologetic har jag inte lyssnat på så mycket eftersom de inte funnits på Spotify. Men det är också bra men vissa låtar är lite skumma och inte riktigt min grej tror jag men vissa är grymma! Den jag fastnat mest för är nog Lost in paradise men även Half of me.
 
Det är så kul med höst när alla album kommer ut!! Imorgon släpps Lars Winnerbäcks nya som kanske inte är min favoritartist men kanske finns någon bra låt iaf haha. Och om 2 veckor släpps Melissa Horns. det längtar jag efter för henne tycker jag om. Hennes singel som släpptes i augusti Om du vill vara med mig va asbra!
Och snart börjar KENT skriva på sitt nya album så det kommer säkert ut i vår wiiie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback