Blue eyes

 
I måndags var det cirkelträning som vanligt. Orkar typ inte göra egna inlägg åt mina träningar numera för det är liksom samma sak varje gång jag tränar nästan, så vad är det jag ska skriva haha. Bättre att göra såhär och blanda in det i ett vanligt inlägg :)
Löpning blir det bara någon gång ibland nu ett tag eftersom jag har så himla mycket annat. Sen så när jag är klar med allt och isen och snön börjar försvinna då jävlar ska det springas :D
Ikväll är det cirkel igen och plugg som vanligt. Väntar även på att lönen ska komma, så jag kan betala av t.ex. min lånade bok som är helt borta, kul 300 spänn borta där haha. Sen så kommer det ju masssa roliga saker på posten nu framöver!! Klänningar och skor och Björn Axén-grejer osv. Skriver om grejerna när dom kommer!!
På fredag ska jag och Adam på Hannas och Lovis 20-årsfest som är en maskeradbal! Köpte Melissas mask förra veckan så det är iallafall löst. Orkar inte köpa värsta långklänningen så det blir nog en av mina långkjolar och en top till det! Lovar att lägga upp en outfitbild på det sen på lördag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback