Flats

Nya favoriter i vår- och sommargarderoben, äntligen! Coolt med lite skinn- och pälsdetaljer också även fast dom inte syns på långt håll hehe. Tjuvstartar nog inom en snar framtid att använda dom, men kommer nog inte palska omkring i dom i slasket dock, det får jag göra med andra skor. Dom här ska jag ta hand om, pärlor.
Dom är från Nilsons och är typ dom enda i hela Sverige som har tagit in sånna här flats, därför passade jag på att ta dom när det bara fanns ett par kvar i min storlek haha. Fanns även i leopard men njae får räcka med helsvarta för mig. Finns ju inte överdrivet mycket av dom på internet heller men tänkte ju beställa ett par svarta i mocka från Windsorsmith men drygt med frakt och ev. tull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback