frames

Det har verkligen varit panik senaste dagarna här haha, men nu är allt kring studenten beställt! Balklänning, studentklänning och även skor. Allt gick på typ 1600kr så jag är jättenöjd! Sen hur det passar och ser ut i verkligheten är ju en annan sak haha så det är inte säkert att det är klart med beställningar än... Lär ju förmodligen sy upp balklänningen också. Jag har egentligen en till studentklänning jag gärna vill ha men får ser hur den här första ser ut. Kaanske tar den andra också, den kostar bara 200kr hehe så det är ju inga stora summor :D
Detta är faktiskt en blanding av lycka och ångest typ. Vill att allt ska va perfekt och är bara konstigt orolig över det, att nått kanske inte blir perfekt.. Är samtidigt AStaggad på själva studenten, veckan och studentresan och även att vara fucking klar med skolan. Men sen kommer ju då nästa kapitel i livet och känslan av att inte alls veta vad man ska göra sen är också lite läskig... Men jag tror det kommer bli AWESOME.
En annan awesome grej är att jag ska på jobbintervju imorn, wiho spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback