Parts

Som jag skrev i höstas när Adam köpte sin lägenhet, här är några enkla bilder på delar av hans fina etta :)
 
Hallå vad hände med statistiken? Rekord för i år weho, skojigt!!
Igår såg vi mello hos min bror och Melinda som har fått ordning på deras nya lägenhet, så sjukt snygg är den! Mello va väl sådär som vanligt men ändå bättre är de andra omgångarna så det är ju lite konstigt fördelat hehe. Idag har vi bara legat i soffan på Haganäs och kollat OS och resultatet av hockeyn känns ju sådär.. Aja nu ska vi äta mat med mamma och Sammy som kommit hem från Rättvik. 
Btw är jag inne i värsta musikperioden, eller jag lyssnar ju alltid på musik men sen förra veckan har vissa låtar gått på repeat verkligen, typ Riptide och All of me till exempel. Har typ 20 listor på Spotify haha men HÄR hittar ni listan som jag hela tiden uppdaterar med det jag lyssnar på allra mest. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback