Hair

 
Är sååå ugen på att förändra mitt hår. Att göra det ljusare. Är så less på mina gula toner i håret! 
Jag har i princip aldrig gjort nått med mitt hår eller färgat det, alla vet liksom att jag alltid sett ut såhär haha. Jag är född väldigt blond men tydligen inte tillräckligt haha..
Det dryga är att gula tonerna kommer fram olika mycket beroende på ljuset jag står i, så JAG vet ju inte exakt hur mitt hår ser ut eller hur det liksom ses av andra haha...
Men jag ser iaf gulheten hela tiden på alla bilder (redigerar bort de värsta på bilderna här på bloggen..) och i speglar och blir så trött på det för det är såå fult haha.
Självklart blir det värre på vintern också för på sommaren är min hårfärg helt okej eftersom det blir väldigt solblekt och jag blir brunare. Men nu på vintern är det heemskt :(

Hennes hårfärg är iaf sååå grymt snygg så jag dör. Synd bara att det sliter som fan på håret när man bleker det, så vi får se.. Kanske till balen och studenten eller nått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback