Inspired

För ett tag sen köpte vi nya möbler till mitt rum och jag blev nöjd över rummets förändring. Detta gjorde att jag blev mer och mer intresserad och ville fokusera på detaljer. Den här veckan har jag kollat runt sjukt mycket och fått så jättemycket inspiration!
Eftersom jag är rätt begränsad med yta haha då det är mitt lilla sovrum som har betongväggar som helst inte ska borras i, så passar ju inte allt jag vill ha. Självklart blir man ännu mer sugen på att flytta hemifrån när man ser alla häftiga rum... Vill köpa coola lampor, bord och prylar i metall, en vit soffa, plädar, massa tavlor i olika storlekar att välja emellan, älghorn, en ananaslampa och ha tusen ljuslyktor!
Med julklapparna jag fått och de tavlor, blommor och lyktor osv som jag har köpt har jag nu börjat få ordning och reda här. Att sitta och zooma in på inspirationsbilder på typ tumblr och google ger en verkligen asmycket idéer! Bilder på mitt rum kan komma upp i veckan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback