New motivation

Nytt år, ny inspiration. Nu känner jag mig mer taggad än någonsin. Det här året ska jag slå mig själv på alla sätt! Jag ska bli snabbare, starkare och bättre.
Som många andra inte gör så inspirerar jag mig själv, istället för att titta på retuscherade bilder, på för smala tjejer eller människor som hållit i på flera flera år mer än mig. Ni som mår dåligt över att ni aldrig kommer nån vart får skylla er själva helt och hållet för det där sättet att få inspiration är idiotiskt.
Jag sätter upp realistiska mål som jag vet att jag kan klara av om jag ger mig fan på det. Jag går bara tillbaka till mig själv, jag vet hur jag ser ut, jag vet vem jag är, jag vet vad jag kan och jag vet vad jag vill. Nu kör vi!
Idag efter min springtur på 5km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback