Think

 
Heej everybody. Träningssnack. Igår var jag på EFIT och brände sönder min armbågar haha. Har även blåmärken på knäskålarna och fick ont i ryggraden på passen, klumpigast.. Vi körde mycket mage men även resten av kroppen såklart. Alla kanske inte vet vad efit är, men det går iaf ut på att göra så många övningar (varv) som möjligt på en viss tid, effektiv och intensiv träning.
Och igår gjorde vi iallafall en övning som tog rejält, men framför allt så tog den mitt skinn haha. Vi låg på golvet och sträckte ut händerna, tog fäste med handflatorna och tröck sin kropp uppåt med underarmarna stilla och raka i golvet. Detta gjorde man en hel kortsida, ett x-antal gånger, i 12 minuter. Testa gärna hemma nu! ;) Men det var kul iaf, kommer dock inte gå så många gånger då tisdagar är mina springdagar hehe. 
 
Idag var det cirkelträning och vi körde mycket mage och armar även idag. Kände av triceps från igår när vi sopade golvet med våra kroppar haha så kommer nog ha mycket träningsvärk där imorn också eftersom vi hade 2 stationer med triceps idag också haha.
 
Imorgon ska Lisa hämta upp mig och så ska vi till Borlänge! Bilder på vad som kommer ske där kommer upp imorn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback