I'm back home

Hej friska. Ligger hemma i sängen och knarkar piller framför tvn, min dagssyssla nu 8 dagar framöver. Göttt.
Nyponsoppa, glass och vatten är kosten som går ner. Har ingen röst heller då jag inte får ut nått, får se hur den låter när jag kan prata igen. Läkaren sa att den skulle bli annorlunda, wehoo. Det bästa igår va när läkaren sa att det var dom största han sett, att dom va jätteärriga och förstörda och att detta borde ha gjorts för flera år sen, in your face mina tidigare doktorer!
Får se när jag återkommer här. Men nu vet ni iaf att detta va det smärtsammaste jag vart med om! Dock har jag inte vart med om så mycket smärta i mitt liv men ändå. Gör inte detta om ni absolut inte måste hehe. Puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback