Perfekta dagen innan döden

Haft bästa dagen idag. Vakna vid 9 - åt två mackor - gick till skolan - gick hem till mig med lisa - kollade victoria's secret för andra gången - åt pizza - bakade pepparkakor och julgodis - duscha - blogga - äta två mackor och oboy. TÄNK om alla dagar var så här.
Imorgon är det dax. Största dagen. Operationtime..... Ses på andra sidan babes.
Om jag nu ens överlever tills dess vill säga. Kan typ inte svälja eller andas nå längre så man vet ju aldrig.
Men nu tar jag min sista tugga på ett dygn, får inte äta nånting imorn innan dom kör igång och jag kommer inte kunna äta förns imornkväll så nu har jag fått i mig det godaste av livet och förhoppningsvis så klarar jag mig på det! Godnatt puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback