Shopping hemifrån

Det bästa med att ha legat hemma är att: gosa med hundarna hela dagarna. Neej det va inte det jag skulle säga, det va att mamma och jag har setat och valt ut julklappar och beställt massaa pakeet. Sitter och väntar på 14 grejer från 5 olika hemsidor nu haha:-) 7 av dom är julklappar till mig från mammsen och mormor och 7 av dom är från mig till my family.
Det är såå skönt att jag bestämt va jag ska köpa till alla i stora familjen (16pers), har ju legat här hemma länge och inte haft en aning.. Haha jag har BESTÄLLT nästan alla julklappar.. Tråkigt att jag inte kunnat julhandla för jag gillar det, men nu är det iallafall klart allting. Har iofs en liten julklapp kvar till min nya kära läsare som jag håller kärt haha ;-) Nu är det bara att vänta på att alla paket ska anlända och att de 10 dagarna kvar till jul ska gå foort!!
Här är några ledtrådar på vad jag har beställt ;-) En sida visar jag dock inte för då kan *någon* lista ut va det äär hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback