I've been living on such sweet nothing

Dom senaste dagarna har varit dom bästa på väldigt länge faktiskt. Känner att 2013 blir mitt år.
Idag var vi i Kupolen och jag syndade som ni såg, igen.. Men jag fyndade faktiskt. Hittade perfekta röda kjolen på H&M, hängde där helt ensam i rätt storlek för 75kr. Man ba jahapp, tackaaar. Neonfärgad sportbh äntligen, för 149kr katshing! Finaste "lycka"-berlocken på Ur&Penn för 20kr, jahappp.
Köpte dyraste och äckligaste fikat på Wayne's men Larre sa iallafall att jag var en gentlekvinna, och att dom är sällsynta. Mantackar. Tobias köpte en jättefin jacka och jag på Biltema orkade jag inte med mig själv längre... Dock var Outkast på hemvägen det bästa. 
Vi har ätit pizza två gånger nu på två dagar... Mina första måltider typ haha. Äkta lycka. Har ätit godis också, och CHIPS OMG. Lite jag dog när jag tog första Svenskanaturchips(dill&gräslök)-chipset<33 Nej nu ska jag gå och mysa lite igen och vänta in julen med rätt sällskap. PÖSS

Kommentarer
Anonym skrev

Hej. Vill gärna rådfråga dig en sak. Skulle du kunna/vågra träffa en person på riktigt efter att ha pratat med han/hon på nätet? (sms, facebook, whatever..) Vet, jättekonstig fråga, men vill bara höra hur du tycker o hur jag ska göra :P

Svar: Du får nog förklara mer hur du menar, i vilket sammanhang osv? Varför vill du veta vad just jag tycker? :)
Lisa Lodin

2012-12-22 | 20:40:12
Anonym skrev

Nä men typ en trettioåring vill träffas i stan, äta på McDonalds. Vill lära känna mig som vän liksom, vad ska man säga, tacka nej va? Han ba, om du inte vågar träffa en främling kommer du aldrig lära få en ny vän... :S

Svar: Måste fråga igen varför du frågar just mig om detta??
Lisa Lodin

2012-12-26 | 19:53:58
Anonym skrev

Ville bara höra hur du skulle göra, kan lika gärna fråga vem som helst

Svar: Okej, tycker bara det är lite märkligt eftersom du förut skrivit att min mamma är fattig?
Lisa Lodin

2012-12-27 | 22:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback