Dear diary

Tja igen. Måste bara få skriva lite dagbok en stund.
*Jag mår fine igen, inte precis som jag vill ha det men när fan har man det så egentligen? Dock mår man inte bättre när sina nära inte mår bra.. Vill bara kunna ändra på allt i världen...
*STÖRSTA NYHETEN: jag ska operera bort halsmandlarna (fotbollarna) nästa fredag!!! Hej skräckslagna Lisa... Min första operation någonsin och jag har en känsla av att jag kommer dö lite grann:/ Men förmodligen får jag jullov den 7e december, eftersom man lär va hemma minst en vecka efteråt osv. NAJS. 
*Nått onajs med operationen är att jag inte får träna på TVÅ veckor. FML
*Faaan nu kommer snön. VARFÖR är alla glada över det:( okej roligare med vitt på marken än slask men fan nu måste snart cykeln ner i källarn och cykellåset fryser fast och man kan inte springa ute osvblä:( Hit med jul och nyår och försvinn sen!!
*Imorgon ska jag klippa mig hos frisören (mamma brukar toppa mig hemma annars hehe). Hoppas frissan inte klipper av hela håret:/
*Peaceandlove har gjort största tabbarna med att höja priser och åldersgräner... Ingen kommer gå på pal nästa sommar nu. Blir förhoppningsvis Bråvalla Festival istället om jag lyckas övertala Lisen haha. Då kör vi BIL dit för vi är stora då waoe.
*Gah värsta snyggingen på gymmet hela tiden nu. Vill ta av hans tröja:) Och det blir FAKTISKT inte bättre när han tittar på mig heller för jag kommer aldrig veta vem han är eller få hans nr ändå så det är bara onödigt:Pp LOL:(
*Nu kan jag väl lika gärna slänga upp lite totalt onödiga mobilbilder också när vi ändå är i farten. Najz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback