Omg kinda posin

Kör ett miniträningsinlägg. Jag sprang senast den sista oktober, vet ni hur länge sen det är eller. Dör fan snart...
Skulle springa igår och som skrivet hann jag endast 500m och sen högg det till i ryggfan. Idag höll jag i boxmixen på gymmet och hade sån jävla tuur! Kände varken smärta eller svaghet i kroppen och är så glaad. Gick dock hem efter det, vågar inte chansa mer än nödvändigt..
Vill bara komma igång med träningen nu!! Mådde så bra för några veckor sen..
Har ni också så att när ni är sjuka eller har av någon annan anledning en period när ni inte tränar, så äter man mer skit än vanligt?
Haha så har jag iallafall. Bara äter och äter när jag är här hemma och har massa tid över. Vill ha tillbaka rutinerna - skola äta springa gymma duscha tv sova. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback