Falling back to you

Mmm nyduschad och nytränad. Nu ska jag äta och bara lägga mig och i sängen och kolla massa bra program man har missat. Egentligen borde jag skriva riddarnovellen men det finns det ju inte tid för right?
Haha man blir så jävla torr i käften när man pratar samtidigt på passet, därför måste man ju dricka då och då. Så efter passet dårå när man ska upp på bandet och springa får man världens jävla håll...... Gymmade istället och ska ut och springa imorn innan skolan!
Säger igen nu att det här med att jag skriver mycket om min träning är mest för min skull, för att skriva av mig och känna att man har presterat. Men förhoppningsvis ger jag liite motivation till er också, men ni behöver inte alls läsa nånting när jag skriver om träningen! :) Bara så det inte blir nå oklarheter här.
Tänkte ta och sälja lite kläder på tradera igen, behövs både försvinna saker från garderoben + mer pengar i plånboken. Dessutom kommer det upp en video här sen med den klassiska "20 saker ni kanske inte visste om mig". waow
Åååh nu har verkligen slaskvädret kommit och värre blir det sen när snön kommer och sen smälter.... Vill bara åka utomlands till nått varmt ställe och bara slappna aaaav. Sakna thailand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback