09-04-13

Hello maahfakkaz. Har haft ett riktigt bra lov och jag gjorde rätt mycket saker faktiskt! Prioriterade inte bloggen speciellt mycket dock haha, men känner man inte för att blogga så är sååå.
I lördags åkte vi upp till Rättvik för att fira mamma och morfar som nyss fyllt år. Det snöade som faan i lördags, gigantiska snöflingor:( Vi låg mest inne hela dagen och åt haha. Men i söndags drog jag, mamma och Sammy ut på en springtur i byn. Blev 5,5km och det kändes helt okej! 
Igår firade vi mamma hos mormor och åt massa tårta osv igen. På min "börjablinyttig-dag" och allt haha. Men nuså ska jag försöka lite.
 
Igår innan "kalaset" drog jag till gymmet och körde mage och rygg, hade med mig vikterna som man sätter fast runt fotleden så det blir mycket tyngre att göra magövningarna. Körde även plankan 2min x 3, dödast i ryggen efter det haha. Utmana er själva och stå lite längre i plankan än va ni vanligtvis gör! Man orkar mycket längre än va man tror!! Det känns faktiskt liite grann idag i magen, asskönt.
Nu ska jag snart dra på mig löpartightsen och dra ut på en tur i det fina vädret, får se hur långt det blir. Kan aldrig planera sträckan haha, blir ändå aldrig som man tänkt sig.
På lördag ska jag till Stockholm på konventet, längtar. Blivit helt besatt av Slut like you också, *tjatar uuut den*.
En sista grej jag tänkte skriva va att jag känner för att göra om bloggen lite igen. Tröttnar fort:pP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback