Hemma och död

Har varit en fullspäckad dag kan jag ju säga. Vi kom till Stockholm klockan 8 och passen drog igång ganska direkt. Började med 3st pass i rad, vilket blir 3timmar, så svetten rann. Sen var det lunch och efter det 2 pass till. Fick jättemycket inspiration och är glad att jag åkte dit! :D
För er som missat när jag berättat om detta tidigare så kommer jag ju börja jobba för Korpen, och ha gruppträning för dom. Och idag åkte jag och 3 andra instruktörer som jobbar för Korpen till ett Konvent på Stockholms Idrottshögskola där massa instruktörer från olika föreningar samlades för att träna tillsammans, få inspiration till egna pass och även lyssna på en bra föreläsning om styrketräning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback