it's hot out there

Heeej babes. Idag blev det först en promenad på 40min med alla doggsen och sen 5km löpning med Jobin. Fiiinaste vädret!! MEN SÅ JÄVLA VARMT. Dog fan. Hade lättt kunnat ha trekvartsisar!
Nu håller jag på och dööör efter pizza, som jag inte ätit på 2 veckor. MEN INTE FAN FÅR JAG NÅN HELLER. Är liksom ensam hemma och orkar inte göra mat, så vill INGEN äta pizza med mig. FUKK. Får väl göra nå äckliga pannkakor eller nått då. Pallar inte diska heller åhhh. Plugga ska jag göra också. Italienska (dö) och journalistik. KILL me. Gårdagen va ju så braa.

Kommentarer
Anonym skrev

kan du inte lägga ut ryggövningar man kan göra hemma här? iaf ja skulle uppskatta de. mvh

Svar: det kan jag göra :D
Lisa Lodin

2013-04-22 | 00:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback