Njuter av sommarlovet

Tänkte bara kika in och säga hej en snabbis. Njuter av sommarlovet ända ut i fingerspetsarna och har fullt upp, men har spenderat denna morgon framför datorn och gjort klart filmen i inlägget nedan, och gjort 3 tidsinställda inlägg tills idag och imorgon eftersom jag ska bort.
 
Idag ska vi ut till stugan och mysa med resten, imorgon åker vi till Rättvik med min familj, och på söndag hälsar vi på mina små efterlängtade brunbrända kusiner i Borlänge.
Nästa helg är det poolparty och någon helg efter det ska jag iväg och busa med min lilla storasyster i Stockholm! Ska nämligen få min 18års-present då som är en liten "upplevelse" haha ;) HA DET BRA I VÄRMEN NU, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback