Podcaster

Måste bara tipsa er om en sak som förändrat min syn på mycket saker.
Jag har börjat lyssna på podcaster, dokumentärer på Sveriges Radio. Dom är så sjukt bra!! Både P1 men framförallt P3. Det är allt ifrån kända mord, våldtäckter, hedermord osvosv, så sjukt intressant. Och jag kan tänka mig nu att alla ni ba eeh orka. Det tänkte jag också, men från att jag lyssnade på en enda dokumentär så var jag fast sen haha!
Sen så har jag även lyssnat på jättemycket sommarprat också på P1 sommarprat. Skitbra! Gör det om ni inte fastnar för dokumentärerna.
 
Om ni vill lyssna så laddar ni antingen ner SR-appen och lyssnar därifrån. Eller så laddar ni ner appen "Podcaster" från Appstore. Sedan går ni in på "Affär" och där söker ni på "P1 dokumentär" eller "P3 dokumentär". Där hittar ni massa avsnitt då osv.
Avsnitt jag verkligen kan tipsa om:
Fastspända flickan del 1 - P1
Fastspända flickan del 2 - P1
10 år ett helt liv - P1
Hedersmordet på Fadime - P3
Peter Rätz MC-iInfiltratören - P3
Mordet på Engla Höglund - P3
Alexandramannen - P3
Massmordet i Falun - P3
Hedersmordet på Pela - P3
Hagamannen - P3
Södertäljeflickan - P3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback