Sommaren 2013

Idag var det min första skoldag, eller aa första skoltimme hehe. Imorgon börjar det på riktigt och det känns väl okej ändå. Sommaren är väl inte över än kanske, men det känns ändå som att den har passerat.. Det här var mitt allra sista sommarlov och jag kan inte fatta det!!
Tänkte ta och sammanfatta min sommar med lite collage och text!
 
Maj:
Lisas överraskning - Lisa fyllde 18 år i april men vi kidnappade henne inte förns 17 maj, när vi tog henne till Stockholm och Grönalund för att se The Sounds på scenen!
 
Min överraskning - Sedan var det dags för mig att fylla år, 23 maj. Emma och Lisa tog mig till Pluto som är en klubb i Västerås och där dansade vi hela natten lång.
 
New York - ÄNTLIGEN var det dags för mig och min bästa vän att åka till NEw York. Som vi hade längtat. Det blev som väntat våran bästa resan någonsin, trots den korta vistelsen!
 
Juni: 
Midsommar i Leksand - Jag och Lisa tog bilen upp till Leksand och firade med superfina tjejer och killar. Det var verkligen en asrolig helg!!
 
Juli:
Adams stuga - Sammanlagt den här sommaren var vi nog i stugan i typ 2 veckor. Det är så fint där och man kan bara koppla aaav.
 
Alicante - Jag och mina kära hoppade på flyget till Spanien och var där i en vecka och bara solade och njöt av värmen. Underbar vecka!
 
Augusti:
Utflyktshelg - Jag var ut till Emma på landet och åkte ring, var i stugan en natt med Adams familj, åkte till Rättvik med min familj och sen till mina småkusiner i Borlänge. 
 
Det var väl ungefär det jag har hittat på i sommar! Sen är det såklart mycket annat jag gjort också, som shoppingturer till Gävle, Västerås och Borlänge, 5st biokvällar, 2st poolpartyn, kräftskivor, Strandbacken, utgångar, grillkvällar, skolresor, åkt till Lappens haha osvosv.
 
Och såklart har jag massa mer att se fram emot!! I helgen ska jag till Stockholm med min syster och fira mig i efterskott (överraskning), och i höst ska jag utomlands med pappsen. OCH även ett helt sista år på gymnasiet, innan jag blir arbetslös (hoppas inte). Men det här skolåret kommer bli så jävla kul, såå mycket roligt som händer, och fattar inte att jag tar studenten om 9 månader!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback