Träning

Har bara en lektion på fredagar mellan halv 11 och 12 så jag har redan hunnit hem och sprungit 5km! Skönt att ha både skola och springturen klar innan klockan 1 haha. Idag har jag och Adam varit ihop ett tag och vi ska myyysa ikväll. Imorgon åker jag till Johanna min syster och busar!
 
Jag tänkte bara ta upp det här med mina pass som jag kommer ha nu ända fram tills i maj! Såhär är det: 
Måndagen den 2a september sätter allt igång. Varje måndag och onsdag mellan 19.30-21.00 kommer jag ha cirkelträning i Domarhagen. Jag är ju då ledare för Korpen, vilket innebär helt blandade åldrar i grupperna. Det har varit mellan 16-60år på de som kommer och tränar, och det är ju det som är så himla kul och bra, när man kan köra efter sin egna förmåga! Hur hårt du vill, eller hur skönt och lagom du vill.
 
För er som inte riktigt har koll på just cirkelträning så är det superbra träning som vi kör i grupp, men man tränar individuellt på stationerna. Vi börjar med uppvärmning, sen stationer (t.ex. plankan, knäböj, bicepscurl, dips, högaknän osv) sen något konditionsaktigt i slutet och avslutar med stretching.
Det bästa med det här tycker jag är att man har en tid att passa (så man går dit och träningen blir gjord), man är i grupp och har mig som ledare så man blir peppad (förhoppningsvis haha), men så tränar man "individuellt" vid stationerna i sin egen takt och efter sin egna förmåga! PERFEKT.
Första gången är gratis för alla som vill prova på. Ni behöver inte komma 2a september heller utan ni får komma vilken av dagarna ni vill och testa. Sen om ni bestämmer er för att det här vill jag köra på, så får ni ett inbetalningskort av mig där då ni betalar en avgift per termin. Alltså september-december. Under den här perioden sep-dec är det ca 48pass. Och om ni vill fortsätta efter jul betalar ni den terminen sen, januari-maj.
 
Och en till grej:
Jag kommer även varje fredag ha ett annat pass mellan 17-18 i Domarhagen. Vad det är för slags pass kommer variera. Det kommer förmodligen vara väldigt blandat. Lite styrka, mage&rygg, kondition, lite box och kanske även där cirkelträning om jag inte kommit på nått annat just den fredagen hehe.
 
VÄLKOMNA DIT, och välkomna att ställa frågor om ni undrar något!!
Det här är nog mina favvoträningskläder. Gul Nike-tshirt (har även en vinröd likadan som jag älskar), rosa Nike-shorts och rosa Nike-skor med gula skorsnören. Men det absolut bästa är nog när det börjar bli lite kyligare, i typ slutet av september, så man kan ha Nike-tisha, H&Ms trekvartsbyxa och Nike-skor. Shortsen åker upp så mycket när man springer haha...

Kommentarer
Lizen skrev

BÄSTA peppande, gladaste ledaren!!

Svar: Åååh tack blir så glad<333
Lisa Lodin

2013-08-23 | 13:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback