List of the year

Hur har ditt 2013 varit?
Det har varit helt grymt bra. Mycket kärlek, äventyr, musik, fint väder, resor och shopping haha!
 
Vilka länder besökte du?
USA och Spanien 2 gånger.
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkt utomlands utan föräldrar, 3 gånger hihi.
 
Vilka har du umgåtts med mest?
Adam, Alicia, Lisa, Emma och Cillan tror jag.
 
Vad var det sämsta det här året?
När en tattare snodde min mobil framför mina ögon i Alicante.....
 
Vilket är ditt bästa minne från 2013?
Jag måste nog säga när jag och Lisa var i New York, det var verkligen världens bästa grej.
 
Hur har du förändrats som person?
Har helt klart vuxit och blivit mer mogen. Tänker en gång extra varje gång något händer.
  
Vilket blev det bästa köpet?
Kommer inte på någon grej just nu utan jag säger nog att resorna jag köpt är de bästa köpen!
 
Vilket har varit ditt favoritprogram på TV?
Paradise haha..
 
Vilka är höjdpunkterna från 2013?
När jag fyllde 18, blev ihop med Adam, åkte till New York, var i stugan hela sommaren, åkte till Alicante, var på Kent med syrran, firade midsommar i Leksand och när jag och Adam var på Håkan.
 
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2013?
Timber, Wake Me Up och Can't hold Us. Även alla Håkanlåtar som jag förknippar med min andra halva,<3
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Resor, igen haha. Nej jag tror faktiskt kläder och skor. Iår hardet blivit sjukt mycket pengar på det... Dom här från Face har jag använt extremt mycket!
 
Var det något som gjorde dig riktigt glad?
När jag och Adam blev ett par på riktigt och när jag var utomlands!
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag var hos pappa och firades av honom, mina syskon, farmor och småkusinerna.
 
Var du gladare eller ledsnare än förra året?
Heelt klart gladare, aldrig varit så glad som jag har varit 2013!
 
Vilka var de bästa nya människorna du träffade i år?
Adams familj helt klart.
 
Hur skulle du beskriva din stil i år?
Mer vågad. Men om jag skulle säga en slags stil skulle jag nog säga typ "classy" haha. Nej vet inte hur jag ska säga hihi...
 
Blev du kär i år?
Det blev jag verkligen!
 
Vad har du för planer inför 2014?
Att ta studenten och ha jävligt kul då. Och sen sommarjobba utomlands!
 
Vad ser du mest fram emot 2014?
Studentperioden!!
 
Vad vill du säga till dig själv nu inför 2014?
Var dig själv, skit i vad andra tycker och tänker, lägg mer vikt på att få andra att må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback