<3

Sådär, de va lite bilder från Håkan-konserten i fredags! Sååå bra, magiskt var det! Trots omständigheterna haha.
Det började med att jag och Adam åkte bil till Falun, parkerade vid Åhlens strax före klockan 9 och slog upp Magasinet i kartappen på mobilen och började gå. 20min stog det att det skulle ta och tyckte det såg lite konstigt ut men vi började vandra. Plötsligt va vi framme, men inte var det någon stor lokal där inte haha. Gick in på Magasinets hemsida och tog adressen därifrån och sökte på den istället i kartappen. Ojdå, det låg visst helt åt andra hållet från bilen, haha. 20min tillbaka och sen 10min till lokalen från bilen, åt helt andra hållet.... Vi var alltså ute på en 50min promenix en halvtimme innan konserten skulle börja.... Vi kom iallafall dit typ tjugo i 10 så vi hann iaf.. Herregud, kallt var det också kan jag säga.
Jaja, när det var typ en timme kvar av konserten började jag må dåligt. Asdålig och äcklig luft där inne, sjukt jävla törstig, och började till slut må illa haha. När han körde sista låten Du är snart där som inte är en av mina favvosar började vi gå ut. Fy. Men det var en bra kväll iaf haha! Puss på dig Håkis:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback