Well hello there

En vecka sen jag skrev ett vardagligt inlägg hehe, det har hänt mycket förra veckan och även idag.
Kom precis hem från mitt pass, cirkelträningen. Körde ett hårt pass idag faktiskt med 1 varv 2min på varje och samma muskelgrupp efter varandra. Tex plankan, situps och fällkniven efter varandra, alltså 6 min mage typ.
Tidigare idag var jag och Lisa till Västerås och shoppade, supermysigt. Köpte lite saker som jag kan visa sen bland annat äntligen en grå kappa som ja letat efter, men köpte även julklappar så dom får ni inte se haha.
 
Vad gjorde jag förra veckan då? I onsdag var det cikrelträning som vanligt och i torsdags var det öppethus och jag var runt och fotade och hängde även i mediahuset som är bäst.
I fredags var skolan till Stockholm på Sacomässan och jag fick faktiskt reda på jättemycket om skolor och utbildningar tex. Just nu vet jag hur min framtid ser ut haha, såhär:
Jobba över sommaren efter studenten, helst i ett soligt land i Europa som typ passinstruktör på ett hotell. Sen komma hem och jobba i Avesta någonstanns för pengarna. När jag sparat ihop lite så åker jag till USA helst New York HEHE som Au pair, eller som nått annat. När jag sen då kommit hem efter ett år där så vill jag plugga film i en annan stad. Den här planen kommer ju förmodligen ändras med tiden men jaja.
I helgen både lördag och söndag har jag varit på kurs med Korpen om ledarskap. På lördagkvällen blev jag bjuden på Killer Queen av Adams familj, haha inget för mig faktiskt men de va kul att dra ut och göra nått här i Avesta lol.
I söndags var det julskyltning som jag skrev igår, trååkigt men aja mysigt att det snart är jul iallafall! För min del när det gäller jul så blir det alltid så många haha. En med mamma, en med pappa, en med farmor och en dom i Borlänge, en med Adam och en med Lisa typ. Och sen så får jag ju även gå ut på juldagen för första gången i år, wiie längtar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback