Min smuff

Var bara tvungen att dela med mig av en bild på mitt älskade barn här hemma, Jobi. Han är verkligen världens bästa kille och han kanske inte ser ut och va till så mycket haha men när folk lär känna honom så är han verkligen speciell och världsbäst. Ett inlägg tillägnat till dig helt enkelt, LOVE YOU.
 
Men när jag ändå skriver här, måste bara tillägga en sak, eller två. HOSTAGES- OCH BLACKLIST-AVSNITTEN IDAG, HOLY MACARONY. Ni måste se dom serierna, såå grymma. Bara (eller bara och bara haha) att ladda ner alla avsnitten som hittills kommit ut från Piratebay men det går säkert att streama på någon bra sida också! Kanske på swestream eller liknande. Lova att se dom!! Pöss

Kommentarer
Mami skrev

<3 <3 <3

Svar: Pussi
Lisa Lodin

2013-12-04 | 13:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback