Enjoy the sun

Såhär ser det inte ut nu inte, vilken snöstorm! Försöker hålla mig inne så gott det går haha. Hade dock pass igår så va dit en timme och hade ett bra Pulsstepp-pass som tog ordentligt, och va ute och handlade mat och chips efter det haha. Myste med famlijen igår till Idol-finalen. Kevin vann!! Jag har setat hela Idolsäsongen och tyckt att Kevin ska ut, hade velat se Jens och Erik i finalen. Men igår när det va som det va och Kevin dessutom va dubbelt så bra som Elin så var det inte mer än rätt att Kevin vann hela skiten när han ändå vart kvar hela säsongen haha! Gillar hans version av Belong också faktiskt, längtar tills den kommer ut på Spotify xD
Idag ska jag och pappa till min bror Jocke och fira honom som fyller 25 år! Sen ska jag kanske mysa med tjejerna, vi får se hur det blir ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback