Thursday

Nyss kommit hem från ett extrapass i Markusskolan. Hade boxmix och det gick jättebra! Igår hade jag cirkelträning som vanligt med idioten som avslutning. Fick hjälp med musiken av Adam så jag kunde köra idioten samtidigt som de andra, askul att tävla lite haha :D Imorgon är det Pulsstepp i Domarhagen igen, kom och prova gratis ni som inte gjort det! Det är så kul med folk som vågar prova på alla pass, mina vänner suger haha.
Annars då, random grejer:
Fredag imorgon woho! Och bara 2 veckor kvar i skolan innan lovet! Har dessutom inga fler journalistik- och svenskalektioner nå mer i år, GÖTTANS. Det innebär att jag inte ens har 7 skoldagar kvaar.
Paradise igår, såå fucked up?! Längtar som alla andra till måndagarna nu för tiden haha. Offfta Paow e ute. Och Dorota är en robot, hatar na. Fröidh däremot<3<3
Bara en vecka kvar till Håkan imorgon, LÄNGTAR. Lyssnar på honom dygnet runt nu och tagggar. Klubbland e så goo. Har gjort en spellista med låtarna han körde i Oslo haha, chansar på att han kör ungefär likadant ;)
Det snöade som FAN idag, visst är det roligare med snö än regn osv men så jobbigt att fota när det är snöstorm haha... Ni får se dom bilderna imorgon... Tänkte också börja skriva vad alla saker kommer ifrån som finns på alla bilder?? Elelr? Har gjort det på de senaste "outfitsen" nu iaf haha. woop
Nu ska jag duscha, käka och springa över till Adam. Godnatt, ses imorgon? ;)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback