Shake that booty

Japp, ligger fortfarande i sjukdomens händer... Försöker att ta i så lite som möjligt när jag tränar, avstå helt kan jag verkligen inte.. :( Febern är iallafall bortblåst, dock sitter hosta och halsont i fortfarande.
 
Idag ringde Johanna strax efter 4 och berättade att Therese, som i vanliga fall alltid håller i Afrodansen, va sjuk och behövde en reserv runt 6-tiden. Afrodansen är ett pass jag aldrig har varit med på då jag inte trott dans varit min grej. IDAG HADE JAG PASSET. Haha herregud trodde inte det skulle gå, okej att va med på passet liksom, men att ha det kändes som en helt annat grej hehe.. Det gick iallafall över förväntan och jag kommer nog fortsätta gå på Afron som en kul grej ibland :D
Dessutom är afro-spellistan nu tillagd i min egna spellista så jag har nött sönder dom TOTALT... Mamma e arg he he.
 
I måndags hade jag boxmixen och mage&ryggen och idag afron, så imorn får min hals vila. Torsdag och fredag kör vi igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback