With all my heart

Fyra människor som ligger mig otroligt nära om hjärtat är min mamma, pappa, mormor och Lisa.
Ni har lärt mig så mycket, gett mig så mycket och älskat mig för exakt den jag är. Ni är mina bättre hälftar allihopa och utan er vet jag varken vem jag skulle vara eller vad jag skulle göra. Det är ju ni som lärt mig allt jag kan, gjort mig till den jag är idag och alltid finns där omkring mig. Tack för att ni är dom ni är och för att ni gjort mig till den jag är. ♥
 
Jag har så många andra fina människor jag har runt omkring mig också som betyder sjukt mycket. Syskon, familj, vänner, djur, ägodelar och framförallt minnen. Minnen som alla dessa människor och saker har gett en.
Alla borde någon gång ibland bara stanna upp, se sig omkring och faktiskt inse vilken stor betydelse allt och alla man har i sitt liv har för en. Ge era nära en kram ibland, få dom att le
Trots svackor och tuffa stunder vi alla har ibland så inser iallafall jag att har jag världens bästa liv, som jag är så tacksam för. Och allt detta tackvare dessa underbara personer omkring mig. Älskar er!

Kommentarer
Lisen skrev

<3!

Svar: <3!
Lisa Lodin

2013-02-03 | 16:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback