Antiheroes of the world


Kommentarer
Maja skrev

Hej! Älskar din blogg och tycker att du är en jätte stor inspirationskälla. Har du nå tips till en som inte har tid att träna lika mycket sin du och inte vill följa någon speciell diet sten hårt, vad är liksom viktigast att tänka på för att komma i bättre form?

Svar: Hej! Men gud tack snälla du :D Va roligt att höra att bloggen gör någon nytta hihi. Det har jag lite svårt att säga eftersom jag är en person som tränar väldigt mycket men inte alls har någon sträng kost. Men mycket handlar om att prioritera. Om träning och att komma i form är viktigt för dig måste du kanske prioritera bort någon annan sak någon gång ibland för att ha tid. Dessutom kan man alltid styrketräna hemma en stund då och då, varför inte stå i plankan och kolla på tv istället för att äta chips och ligga i soffan hihi. En annan sak är ju att gå till skolan/jobbet osv, att ha motion i vardagen. T.ex. går jag alltid till och från skolan vilket tar totalt 40min :) Hoppas jag gav ett någorlunda svar på din fråga, undrar du över nå mer så fråga bara :D
Lisa Lodin

2013-01-27 | 11:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback