Barcelona torsdag dag 4

Dag 4 åkte vi hem:( Vi kom till flygplatsen 2 timmar innan för säkerhetsskull - så blev planet försenat 2 timmar. OrkaDe inTe. När vi väl kom fram till Amsterdam var det bara att kuta till Victoria's Secret!!! Stackars Tobias haha... Tog typ 3 år att komma dit och vi hade ba en timme innan nästa flyg skulle lyfta. När jag väl skulle betala så funkar inte mitt kort. YEY. Funkar inte att ta ut pengar heller. YEY. Får ta Tobys kort. YEY. Puss.
Resan va superawesome and great iallafall!! Trots att vädret dag 3 va bättre, så va dag 2 va bäst för den va helt oplanerad och ba så himla fiin.
Jag shoppade typ ingenting. Bara den gula sjalen i förra inlägget och en vit fiin stickad, från H&M. Och en vit peplum topp från Topshops rea och lite grejor från Victoria's Secret. Lagom för plånboken sisådääär. AA JUSTJA jag köpte fler nitar också, 2 paket! Och vart fan är dom då? Hittar dom inte!! Måste va kvar på hotellet:'( fml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback