FaNe

Fan att det ska hinna bli mörkt så jävla fort. Ville ju lägga upp en före- och efterbild på håret eftersom jag slingade det platinablondt igår. (När det blir mörkt ute blir bilderna gulare vilket gör att bilden inte ger håret rättvisa, för er som inte är fotografer haha *trorjagefotograf*)
Typ ingen som tänker på det är någon skillnad alls, men jag själv ser iallafall skillnad och tycker det blev finare! Gör nog om det igen om någon vecka för att det ska bli ännu ljusare.
Ska försöka haffa bra ljus imorn eftersom jag har sovmorgon, så kan jag lägga upp en bild.
Men nu ska jag käka och sen dra till gymmet för boxmixpasset, mage&ryggpasset och sen träna på pulssteppasset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback