Hungry heart


Kommentarer
Anonym skrev

älskar kjolen, var är den ifrån o pris? sen undrar jag hur du har råd med allting! dina sjukt fina kläder, att ut o resa, gå på konserter, köpa dyra prylar liksom, allting, har du nå typ helgjobb?

Svar: Visst är den fin! Den är från Monki, kostade ca 300kr tror jag :) Hahah, jag vet faktiskt inte själv! Nej men först och främst har jag ju det lilla studiebidraget. Sen i somras sommarjobbade jag så jag fick lite pengar, köpte min kamera för det och shoppade i London. I oktober 2012 började jag som instruktör på ett gym här i Avesta och från det får jag lite småpengar som jag försöker spara undan (går INTE så bra). Och sen julklappspengar osvosv.. Men den största orsaken är att jag har underbara föräldrar som prioriterar mig och jag älskar dom mest i världen! :) hihi
Lisa Lodin

2013-02-01 | 12:05:08
Sandra skrev

Vad vacker du är Lisa!!

Svar: Åh tack Sandra men du är finast!!
Lisa Lodin

2013-02-03 | 22:39:01
Blogg: http://sandrapalang.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback