Lite efter men måste ju göra som alla andra - om 2012

Gjorde du någonting 2012 som du aldrig gjort förut?
Bokade en resa och åkte dit 3 dagar senare, campade med Lisen på PAL, besökte nya länder, opererades, skaffade ett extrajobb och "färgade" håret i lite olika färger.
 
Dog någon som stog dig nära?
Nej, jag är så lyckligt lottad att alla mina nära och kära finns på jorden!<3
 
Vilka länder besökte du?
Thailand, London, Amsterdam, Spanien.
 
Är det något du saknar från 2012 som du vill ha 2013?
En bättre sommar i Sverige, ett besök i New York, en solsemester, 
 
Vilka datum/upplevelser från 2012 kommer du alltid minnas?
Thailand, PAL, Kent i Uppsala, London, Swedish House Mafias konsert, Barcelona.
 
Största misstaget?
Första veckan i mars typ, innan vi drog till Thailand. Oktober månad var en otroligt jobbig månad. Att pussas med en person som va i ett visst tillstånd va inte heller bra hahah...
 
Bästa köpet?
Mina Victoria's Secret-inköp<33
 
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2012?
Haha Euphoria, Petroleum, Pursuit Of Happiness, Home, National Anthem, Don't You Worry Child och Sweet Nothing. Hm blev några stycken men aa.
 
Var du gladare eller ledsnare 2012 jämfört mot 2011?
Ledsnare tror jag, men ibland också gladare. 2011 var ett ganska stabilt år för mig.
 
Vad önskar du att du hade gjort mer?
Tagit vara ännu mer på de bästa stunderna.
 
Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Kanske inte lekt lika mycket, även fast det va rätt kul haha.
 
Blev du kär i år?
Svårt att förklara. Men säger nog ändå nej.
 
Favoritprogoram på tv?
Följde Big Brother i början av året, roligazt. Annars har jag följt lite allt möjligt braigt.
 
Bästa boken du läste i år?
Läser inte böcker frivilligt:(
 
Största musikaliska upptäckten?
Oj, vet inte? Typ Lana del Rey. Linnea Henriksson? Benjamin Leftwich? 
 
Något du önskade dig och fick?
Fick allt jag önskade mig!
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag va i skolan, tog en promenad på idrotten till Dalahästen med kompizar, kom hem och firades av mammas släktish.
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lite bättre sommarväder, bättre fester, om folk vart mer normala, om jag vart mer normal. Men trots allt va året va fett!
 
Vad fick dig att må bra?
Lisa, mamma, alla konserter, resorna, shoppíngen, att träna, att va med dom jag tyckte om och faktiskt att fota och redigera haha.
 
Vem saknade du?
Lisa&mami i Thailand, annars inte så jäh-te-mång-ha.
 
De bästa nya människorna du träffade?
Mimmi, Ange, Charlie, Linus, Tobias.
 
Mest stolt över?
Att jag utvecklades inom träningen och nådde mål.
 
Högsta önskan just nu?
Att bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback