Set you free

Häääj. Mäzzza täxt kmr nue osv. HADE FÖRSTA PASSET IDAG FÖR I ÅR. Alltså jävla lyckorus så fort jag får träna nue.
Har numera Mage&rygg-pass istället för styrkan jag hade förut, på Workit24h nya Always Fitness.
Just idag gick det åt helvete, va lite kaos innan hehe så då blev det som det blev. Men det blir bättre så på torsdag kör vi igen, kom dit!!
 
ALLTSÅ New York-resan blir ju inte underbarast eeevvveeer eller???!!!
Början av juni - ASskönt väder.
Ha fyllt arton veckan innan - ÄVENTYR not men ändåe hih
Köpa massa saker - MER VICTORIA'S SECRET jatack
Bo MITT PÅ MANHATTAN VID TIMES SQUARE - perfektion. OSV
 
Nu måste jag duscha asfort innan tobyn blir cpdampig och inte orkar venta på maj. FÖLJ MIG PÅ TWITTER BASTARDS
Här är LITE av alla jefla mobilbilder jag tar jämt lol. Från Sthlm, mexikanskt party, mys och träning osvosvosv blabla herrraaa 

Kommentarer
Anonym skrev

sjalen ifrån? :)

Svar: Köpte den på H&M i Barcelona :)
Lisa Lodin

2013-01-14 | 23:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback