Färgning

Igår var jag på Hårfager och fixade/färgade ögonbrynen och ögonfransarna! Har velat göra det så himla länge men har aldrig blivit av, men igår gjorde jag det. Fett nöjd faktiskt! Direkt jag kom hem var dom väldigt mörka eftersom färgen fortfarande satt kvar i huden osv, men dom kommer ju bli lite ljusare så då blir det lagom. Det känns jätteovant haha. 
Här nere ser ni väldigt tydliga före och efter bilder hahah, ser missbildad ut men xD I verkligheten och på sista bilden ser jag rätt så normal ut iallafall! :D
Gå gärna in och kolla tradera igen, lagt in fler saker HÄR nu! Glöm inte att höra av er om det är något ni vill köpa, på sidan av Tradera, då kan jag ta bort auktionen från Tradera!
 

Kommentarer
Valeria skrev

Wow, det blev ju jättebra Lisa! Riktigt fint. Fierce and feminine!

Svar: TACK!! :D blev bättre än va jag trodde faktiskt hähää
Lisa Lodin

2013-06-16 | 18:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback