Midsommar osv

Heeeej!!!! Längesen jag gjorde vanliga inlägg :O
Har jobbat och slitit på dagiset den här veckan, dom är så himla goa men man blir verkligen heelt slut klockan 4.... Imorgon är det midsommar wiiie och jag och Lisa ska till Leksand och kommer hem på lördagkväll typ. Kommer bli ASnice och hoppas vädret kan bestämma sig någon gång!! Vill ha sol:)
 
VETNI, jag övningskörde nyss i pappas cab och det va nice när man gled runt skämta:) MEN det jag skulle säga var: jag fick ryck nyss och kände ba nej jag måste ut och fota!!!! tänkte gå in och lägga mig i sängen och kolla serier när jag hde kört bil men plötsligt ba neej jag måste ut när det är så fiint väder. SÅ nu ikväll kommer det ut massa bilder som jag tog nyss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback