New York dag 1


Jag gör så att jag skriver all text osv i samma inlägg som bilderna, det får bli långa inlägg men det skiter jag i hihi.
DAG 1 - onsdagen:
Vi landade i New York 12.30 Amerikansk tid. Vi tog tåget in till Manhattan och hotellet och var där vi 15-16tiden, vilket gjorde att vi hade en halv dag där då på onsdagen.
Vi bodde precis vid "Columbus Circle" som är ett område som ligger på det nedre hörnet av västra sidan av Central Park, ca 10m från parken alltså. Times Square låg ca 20 streets neråt så det va aaasnära. Det va det skönaste av allt typ, att vi slapp åka tunnelbana så långt när vi skulle hem och va trötta haha.. 
Vi tog såklart tunnelbanan direkt till Times Square och Victoria's Secret haha. Shoppade som fan på VS och även Forever21 som har sin största 5-våningsbutik mitt på Times. Så sjukt billiga priser, och trots det försvann tusenlappar bara den kvällen hahaa.
Vi gick bara runt och Times och njöt den kvällen, sen åkte vi hem och delade på en B&J. GODASTE. Ja ni ser ju själva va det va i, jordnötssmör är det bästa i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback