New York dag 5



 
DAG 5 - söndagen:
Söndagen var våran sista dag på Manhattan. Vi hade fortfarande inte hunnit gå igenom Central Park så det gjorde vi den dagen, innan vi skulle checka ut från hotellet.
Vid 9 var vi vid The Lake, mitt i den gigantiska parken. Tror inte nån fattar hur sjukt stor Central Park är! Vi gick igenom heeela ända ner till Upper East side och köpte sedan Sb-frulle och gick och satte oss och njöt i parken. Våran sista dag liksom </3 Sen gick vi till bron vid The Pond, som jag tycker är det finaste stället i parken, och tog massa kort osv. Fiiiint.
Åh det är så kul att vara ett Gossip Girl-fan och vara i New York!! Man känner igen sig överallt och ååh. På bilden nästlängst ner så ser ni som är fans en fontän, där tex så tog Blair och Serena kort på sig själva när dom sprang runt i New York och fotade Blairs mammas kläder, typ en blå och en röd klänning. Bästa<3
Efter Central Park checkade vi ut från hotellet, tog våra fulla resväskor, tog tunnelbanan till flygplatsen. Och plötsligt satt man på 8h-flyget på väg hem till Sverige igen. Så sjukt haha.
Nä nu ska jag kolla lite Gossip innan Ornella kommer hit och tar min garderob haha ;) PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback