Shopping i Gävle

Heeeej. Idag åkte vi till Gävle för att Adam skulle shoppa. Jag shoppade. MEN jag köpte SUPERFINA saker. Som jag visar sen i omgångarrrr.
En VIKTIGT sak: HÄR kan ni hitta alla mina saker jag säljer. Gå in och buda!!
Om ni inte har ett konto där så är det bara att gå in och skapa ett, det är helt gratis att göra ett konto. Så kan ni antingen sätta över pengar som man brukar göra på Tradera, eller bara komma hit och ge kontant och hämta grejen.
Om det är nått ni ser som ni vill ha och som ni kan ge mer än det jag börjat auktionen på, så får ni säga till mig på något sätt så tar jag bort annonsen. COME ON NOW BITCHES
Har btw inte lagt ut den svarta klänningen där än, tänkte jag skulle kolla om någon här nappade först :)
Ett tips är att gå in och kolla där lite då och då ifall jag lagt till nå fler saker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback