Sommarlov

När jag och Lisa åkte till New York fick vi sommarlov. Och det är så JÄVLA skönt. Imorgon ska vi till aulan i typ en timme, kolla utspringet och sen hem och dricka alkohoool i värmen.
Idag har vi ba tchillat på Holmen i solN. Nu ska jag duscha och sen dra ner dit igen och spela kubb med Cillan, Emma och boysen. Men först måste vi köpa chirre för de är viktigt.
JA jag ska blogga mycket snart, har bara inte tid nu, är så jävla mycket hela tiden hahah. Är som mest stressad nu när jag fått sommarlov tihi. Men har iallafall HUR mycket bilder som helst att visa er!! Både från New York och balen osvosv. Det kommer snart!! Ni har ju fått en liten film med usel kvalité iaf haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback